آنچه که که باید در مورد ما بدانید

مجموعه چیکان با سال‌ها سابقه در زمینۀ لوازم ساختمانی از سال 1390 شروع به تحقیق و پژوهش در مورد سازه‌های سقفی کرده و در سال 1394 در زمینه سقف‌های شیبدار فعالیت خود را آغاز نموده است.

جهت استعلام قیمت ورق شیروانی با تیم فروش چیکان ارتباط برقرار کنید.

پیش از ورود مجموعۀ چیکان به تولید ورق‌های شیروانی سنگریزه‌ای، تایل‌های سقفی سنگریزه به صورت وارداتی مصرف می‌شد. با توجه به شرایط اقلیمی کشورمان ایراداتی بر این محصول وارد بود، به همین دلیل مجموعه چیکان طی یک روند پژوهش صنعتی با استفاده از تکنولوژی جدید اقدام به رفع ایرادات ورق‌های وارداتی نموده و در نهایت «تایل سنگریزه» را با متریال کاملا داخلی تولید و با نام تجاری چیکان به بازار عرضه کرد.

ورق سنگریزه چیکان در سال 1398 در سازمان ثبت اختراعات کشور به مرحله ثبت رسید و تنها تایل سنگریزه داخلی است که دارای گواهینامه ثبت اختراع بین المللی می‌باشد.

دیگر محصولات تولیدی این شرکت همچون ورق سنگریزه کلاسیک و طرح شینگل  آماده عرضه به بازار می‌باشند.

در حال حاضر مجموعۀ چیکان افتخار این را دارد که با صادرات تایل سنگریزه به سایر کشورها ضمن با برندسازی محصول در سطح جهانی، محصولی منحصر به فرد را به صنعت شیروانی عرضه کند و سبب ورود ارز به کشور عزیزمان شده و نیاز داخلی کشور را در این زمینه برطرف سازد.

چرا تایل سنگریزه پلیمری چیکان را  برای سقف شیب دار انتخاب کنیم؟

سقف سنگریزه چیکان دارای سطح فلزی  و با استفاده ازمواد پلیمری باعث میشود با گذشت زمان سختی سطح تایل بیشتر شده و مقاومت ورق در برابر اشعه uv نیز چند برابر می شود . 

استفاده از مواد پلیمری در تولیدات ورق سنگریزه موجب کاهش تجمع  باکتری و خزه شده و همچنین مشکلات عدیده از جمله شوره زدگی ورق را به 100% کاهش رسانده است.

دلیل دیگر استفاده از تایل چیکان،  تایل های مشابه که در بازار می باشند .بعد از گذشت زمان و به دلیل قرار گرفتن سقف در معرض تابش نور مستقیم آفتاب کیفیت اولیه خود را از دست داده و در تایل ها مشکل پرش رنگ و یا کمرنگ شدن تایل ها و یا دورنگ شدن سقف وجود دارد.

قیمت ورق شیروانی

ما بهترین خدمات مربوط به محصولات سقف شیبدار را ارائه می دهیم. 

40
+
رنگبندی تایل کلاسیک
45
+
رنگبندی طرح شینگل

تایل سنگریزه پلیمری چیکان در چه مواردی استفاده میشود

این نوع تایل سنگریزه مناسب انواع سقف شیبدار از جمله شیب یک طرفه و یا دو طرفه و چهار طرفه می باشد تایل سنگریزه چیکان مناسب انواع سقف های شیبدار می باشد از جمله ساختمان های تجاری و مسکونی/ ویلا / دهکده ساحلی / آلاچیق / سردرب منازل / پیشانی آپارتمان / سقف پارکیک حیاط / نمای ساختمان / نمای ویلا قابل استفاده می باشد. 

چیکان تایل

chikantile
423
+
کل پروژه ها
170
+
کارشناسان فروش
421
+
مشتراین راضی

ما یک تیم زیبا و قوی داریم.